Limburg.net meldt dat door de aanhoudende hitte Renewi, een van de onderaannemers van Limburg.net, donderdagavond om 21u.26 heeft laten weten dat de hoofddirectie in Nederland heeft beslist om op vrijdag geen inzameling te doen in gebieden met code rood. Daardoor komen een aantal ophaalrondes ook bij Limburg.net te vervallen.
Op vrijdag 26 juni gaat de ophaalronde Lommel 1 (huisvuil, pmd, keukenafval, textiel en tuinafval) NIET door.
Je kan je afval naar het recyclagepark brengen. Dat is vandaag en morgen open van 7 tot 12.30 uur.
Limburg.net is uiteraard zeer ontgoocheld in de eenzijdige beslissing. In samenspraak met Renewi organiseren ze de inhaalronde op zo kort mogelijke termijn: ze communiceren hierover zo snel mogelijk.
Limburg.net kan niet anders dan zich te excuseren voor de laattijdige communicatie en mogelijke hinder, ze begrijpen dat dit gezien de hitte ook voor jou misschien niet vanzelfsprekend is.
Reactie plaatsen
Reacties