Vannacht trok een hevige onweerszone over Lommel. Het onweer ging gepaard met forse windstoten die voor heel wat schade gezorgd hebben.
Zo is het Burgemeesterspark tijdelijk gesloten door stormschade. Er zijn afgevallen en loshangende takken in het park. Aan de ingangen hangt rood-wit lint. Ga het park niet in en respecteer de afsluiting. Vanaf morgen starten de opruimwerken.
Ook aan de Boudewijnschool is er behoorlijk wat schade door omgevallen bomen die op de schoolomheining gevallen zijn. (Foto's Guy Weyns)
In het centrum is een boom op de Mudakkers ontworteld maar net niet omgevallen, en in het Dorp heeft de bloesemboom, die dient als zomerversiering en schaduwplekje, het begeven. (Foto's Chris Bosmans)
Wellicht is er nog veel meer schade in de stad. Wees vooral voorzichtig in de bossen voor loshangende takken!
Reactie plaatsen
Reacties