Het belooft weer een mooie zomer te worden! En die zomer trapt De Nieuwe Harmonie traditiegetrouw op gang met hun jaarlijkse Parkconcert. Maar dat gaat door de warme weersomstandigheden NIET door bij de vijver in het gezellige Astridpark maar in de Schouwburg van de Adelberg.
Praktisch:
- Start concert: ± 20.00 uur
- Toog open vanaf 19.45 uur
- Eigen drinkbus meenemen mag – gratis kraanwater beschikbaar
Tot vrijdag in de Adelberg! Want hoewel de locatie gewijzigd werd blijven sfeer en ambiance natuurlijk verzekerd. Daar staan De Nieuwe Harmonie onder leiding van Harold Lenssen en de gastartiesten garant voor!
Reactie plaatsen
Reacties