Rubin Seigers zet een punt achter zijn carrière als profvoetballer en blijft actief bij Lommel SK in een nieuwe functie. De voormalige verdediger is met onmiddellijke ingang aangesteld als teammanager van de A-kern.
In zijn nieuwe rol vormt de Limburger de schakel tussen spelers, technische staf en de cluborganisatie. Hij volgt Carla Mota-Sanchez op, die Lommel SK na vier jaar verlaat.
Daarnaast blijft Seigers ook op sportief vlak betrokken. Hij zal aansluiten bij Jong Lommel, waar hij zijn ervaring zal inzetten om jonge talenten te begeleiden in hun ontwikkeling.
Sportief directeur Jeffrey van As noemt Seigers de ideale kandidaat voor de functie en bedankt tegelijk Carla Mota-Sanchez voor haar jarenlange inzet achter de schermen. Seigers zelf spreekt van een moeilijke beslissing om te stoppen als profvoetballer, maar is blij dat hij bij de club kan blijven. "Lommel SK voelt als thuis en ik kijk ernaar uit om in deze nieuwe rol mijn steentje bij te dragen", klinkt het.
Reactie plaatsen
Reacties