Lommel SK heeft een stand van zaken gegeven over de spelers van wie het contract afloopt of de huurperiode deze zomer eindigt. In aanloop naar het nieuwe seizoen in de Jupiler Pro League neemt de club alvast afscheid van vier spelers.
Robin van Duiven keert terug naar Real Valladolid, terwijl ook huurlingen Dominion Ohaka en Lautaro López Lommel verlaten. Daarnaast wordt het aflopende contract van Filip Stevanovic niet verlengd, waardoor ook hij na twee seizoenen afscheid neemt van Groen-Wit.
Over de toekomst van Jesper Tolinsson, Rubin Seigers en Joey Pelupessy is er nog geen definitieve duidelijkheid. Hun contracten lopen eveneens af, maar de club voert momenteel nog gesprekken over een mogelijke verdere samenwerking.
Sportief directeur Jeffrey van As bedankt de vertrekkende spelers voor hun inzet en benadrukt dat zij mee hebben bijgedragen aan de promotie naar de Jupiler Pro League. Zodra er een beslissing is over Tolinsson, Seigers en Pelupessy, zal de club daar verder over communiceren.
Reactie plaatsen
Reacties