Maakt je kind gebruik van de voor- of naschoolse opvang? Dan is het goed om te weten dat de organisatie van de buitenschoolse opvang in Lommel vanaf 1 september 2026 verandert. De opvang zal niet langer gecentraliseerd plaatsvinden in de Kinderclub, maar voortaan worden georganiseerd op de Lommelse basisscholen zelf.
Wie de eerste twee infomomenten heeft gemist, krijgt nog één kans om alle praktische informatie te vernemen. Op woensdag 24 juni om 19 uur organiseert Stad Lommel een infosessie in de Soeverein.
Tijdens de infosessie krijgen ouders meer uitleg over wat de nieuwe aanpak voor hun gezin betekent, hoe ze hun kind kunnen inschrijven en hoe het digitale platform I-Active werkt.
Deelname is gratis, maar vooraf inschrijven is verplicht via www.lommel.be/infomoment-opvang.
meer info over de nieuwe buitenschoolse opvang is te vinden op www.lommel.be/kinderclub.
Reactie plaatsen
Reacties