Ciner Glass wint de Limburgse Marketingcampagne van het Jaar met 'Flessengeluk'

Gepubliceerd op 22 november 2025 om 11:16

Ciner Glass kroonde zich tijdens de MarCom-Awards 2025 afgelopen week tot absolute uitblinker in de categorie Limburgse Marketingcampagne van het Jaar. Met hun employer-brandingcampagne Flessengeluk wist de toekomstige glasproducent uit Lommel veel meer te doen dan talent aantrekken. De campagne blies de rijke glasgeschiedenis van de regio nieuw leven in, koppelde die trots aan de ambitieuze plannen voor de toekomst en creëerde zo een warme, authentieke merkidentiteit. Het resultaat? Een verhaal dat zowel medewerkers als de brede gemeenschap aanspreekt én een stevig fundament legt voor duurzame merkwaarde.

Naast Ciner Glass vielen ook twee andere bedrijven in de prijzen. Fruitsnacks werd verkozen tot Limburgs B2B-Merk van het Jaar, een erkenning voor hun sterke visie, consequente strategie en leiderschap binnen het segment ‘fruit op het werk’. Kepler mocht dan weer de Limburgse Persprijs in ontvangst nemen dankzij hun heldere communicatie en opvallende aanwezigheid in de media rond hun modulaire woonconcept.

De andere genomineerden – waaronder KRC Genk, Stad Genk, APK Group en Out of Use / Back in Use – kregen lof voor hun sterke en creatieve inzendingen. Samen tonen ze hoe rijk de Limburgse marcom-wereld is, maar dit jaar was het vooral Ciner Glass dat met zijn glasheldere campagne de show wist te stelen.

(Bron Voka-KvK Limburg - Archieffoto Robert Boons)

Reactie plaatsen

Reacties

Er zijn geen reacties geplaatst.